دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : armin_tb10

آیا از محیط کاربری یا ویجت پیش بینی آب و هوای گوشی خود خسته شده اید؟ آیا میخواهید هر وقت وارد نرم افزار آب و هوا بشوید محیط گرافیکی آن شما را هیجان زده کند؟ ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم. با استفاده از این نرم افزار میتوانید یکی از بهترین نرم افزارهای پیش بینی وضع هوا را همراه با محیط گرافیکی بسیار زیبای آن را داشته باشید. این نرم افزار حاوی 50000 محل است که شما میتوانید آب و هوای منطقه مورد نظر خود را آپدیت کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت آپدیت به صورت اتوماتیک را نیز دارد. از ویژگی های دیگری که این نرم افزار دارد شباهت بسیار ویجت آن به ویجت آب و هوای اچ تی سی است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                        ss-320-0-7.jpg



ادامه مطلب ...


یک نرم افزار کاربردی و با کیفیت برای نمایش وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان میباشد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۸۰۰۰ شهر یکی از کامل ترین مجموعه های بخش Weather میباشد. نرم افزار Weather Services PRO با نمایش گرافیکی و جالب هر آب و هوا شمارا شگفت زده میکند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                           



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 23:14 ::  نويسنده : armin_tb10

نرم افزار های  پیش بینی آب و هوا  یکی از پر کاربردترین نرم افزار های گوشی های در زندگی روزمزه  و مسافرت ها به می آید.  Android  Weather یکی از این نرم افزارهاست که به صورت کاملا دقیق و در مدت زمان کوتاه اطلاعات آب و هوایی منطقه شما را نمایش می دهد . از دیگر قابلیت های نرم افزار دادن اطلاعات در رابطه با میزان رطوبت هوا , ورزش باد ,شرایط جوی , و درجه حرارت هوا می باشد . این نرم افزار قابلیت به روزرسانی خودکار اطلاعات را نیز دارد . این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های پیش بینی هوا است. به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                          



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : armin_tb10

با نصب این نرم افزار به یک ابزار کامل در زمینه ی وضعیت آب و هوا به سبک نرم افزار های آیفون دسترسی خواهید داشت.این نرم افزار وضعیت آب و هوایی را به صورت هفتگی و با جزییات کامل به شما نشان می دهد.اپدیت های این نرم افزار از وبسایت های معروف در این زمینه می باشد.

تست شده بر روی: htc sensation-sasmung galaxy s
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                               AED Weather (aka iPhone weather) v1.0.1



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب